2013. augusztus 29., csütörtök

32. fejezet - Kimondtam



Tudtam, hogy bármitől megvédene, ha szükség lenne rá.

--Harry--
Az elmúlt hetek mesésen teltek… volna. Ariana felhőtlenül boldog volt és én is felszabadult voltam. De a tayloros ügy még mindig beárnyékolta jó kedvemet. Szerencsére barátnőm nem vette észre, de a többi fiú tudott róla, sőt Tom is. Kaptam is elég oltást, de nem tudtam mit kezdeni vele. Így utólag én is rájöttem, hogy nem éppen a legjobban cselekedtem. Sajnos már nem tudom visszacsinálni, ezért viselnem kell az állandó bűntudatot, mely belülről szét mar, de kívülről azt látják, hogy jól vagyok. Az biztos, hogy remek színész lennék. A büntetésünket sikeresen letöltöttük és Tom-nak fogalma sem volt arról, hogy boldogok voltunk, amiért nem felejtette el. Mind a hét napon szinte ugyanazt csináltuk. Reggel felkeltünk – ha a 11 óra reggelnek számít -, ettünk, feküdtünk, pihentünk, filmet néztünk, aztán megint kajáltunk és persze beszélgettünk. Azonban a bezártság néha csak még jobban előhozta bűntudatomat és zaklatott lettem. Ariana-nak fogalma sem volt róla, hogy mi zajlik le bennem, de segíteni szeretett volna. Hiszen az első két nap után csak feltűnik neki, ha valami nincs rendben, vagy, ha az éjszaka közepén felkelek az ágyból és a konyhában gubbasztok. Ilyenkor mindig azt mondtam neki, hogy kimerült vagyok. Tudom, hogy nem igazán hitt nekem, de nem firtatta a dolgot. Ezért nagyon, de nagyon hálás vagyok neki. Kijelenthetem, hogy félek. Félek, hogy ha megtudná, akkor elhagyna. Azt pedig nem bírnám elviselni. Igen, önző vagyok, de ez van.

Éppen a londoni lakásomban vagyunk, tegnap értünk haza Amerikából, a VMA-ről. Taylor nagyon felcseszte az agyamat a célozgatásaival. Persze, csak a dalszövegei múzsájáról beszélt és nem arról a bizonyos éjszakáról. Ha azt tette volna, biztos, hogy megfojtottam volna.
Merengésemet az ágy süppedése szakította meg. Oldalra pillantottam és egy gyönyörű, mosolygós barna szempárral találtam szembe magam. Minden egyes alkalommal, ha belenézek, már is jobb kedvem van.
- Min gondolkozol? – kérdezte lágyan és közelebb mászott hozzám. Az oldalára fordult, majd én is így tettem, de a szemkontaktust egy másodpercre sem szakítottuk meg.
- Azon, hogy miért vagy ennyire tökéletes – mondtam ki az igazságot és ujjaimmal végigsimítottam puha arcán, melyek piros színt vettek fel. Imádom.
- Jaj, Harry. Hülyeségeket beszélsz – nevetett fel zavartan és el akart fordulni, de nem hagytam. Helyette felé gördültem és arra késztettem, hogy a szemembe nézzen.
- Ez nem hülyeség. Ez egy tény. Nem hiszel nekem, igaz? – kérdeztem egy lemondó sóhajjal. Megrázta fejét és elmosolyodott. – Akkor itt az idő, hogy felvilágosítsalak.
Értetlen pillantásokat küldött felém és várt a folytatásra. Az előbbit tényleg komolyan gondoltam. Biztos vagyok benne, hogy amiatt a barom Patrick miatt van az egész. Ha találkoznék vele, kiverném a belőle a szart is, ez biztos.
- Kezdjük lent. A bokáid vékonyak, ami jól mutat a magas sarkúnál – szemöldökeit felhúzta, de nem foglalkoztam vele, folytattam. – A lábaid hosszúak, barnák és eszméletlenül szexisek. A combodba jó érzés belemarkolni, mert puha és egyszerűen imádom. Erről a területről még nincsenek információim, de biztos vagyok benne, hogy ezt is szeretni fogom – húztam végig kezemet intim részén a nadrágján keresztül, mire megremegett. Megmosolyogtam tettét és tovább folytattam. – A hasad lapos és megőrjít, amikor nem fedi semmi. A karjaid is vékonyak, a kezeid pedig puhák. Felemelő érzés, amikor beletúrsz velük a hajamba, vagy megérinted vele bármelyik testrészemet. A melleidre volt már rálátásom és azt kell, hogy mondjam, nekem tetszenek - ennél a pontnál szegénynek még pirosabb lett az arca, mint eddig bármikor. Nem direkt csinálom ezt, csak szeretném, ha tudná, mit gondolok róla. – Komolyan mondom, baby. Folytathatom?
Pimasz kérdésemre csak egy bólintás volt a válasza, mert saját hangját nem találta. Magamban jót derültem ezen.
- A nyakad annyira csábító… Mintha azt mondaná, hogy ”Gyere és csókolj, szívj!”. Én pedig nem tudok neki nemet mondani egyetlen alkalommal sem. A hajadba beletúrni megint egy jóleső érzés. Az illatától elkábulok és lehet, hogy baromság, de tehetetlennek érzem magam. A mosolyod a legszebb és legfehérebb dolog, amivel valaha találkoztam. Nem számít, hogy rossz vagy jó napom van, te egy mosollyal is eléred, hogy felszabadult legyek és a kedvem is derült lesz tőle. Az orrod aranyos. Szeretem hozzádörgölni az enyémet… Ne hagyjuk ki a füleidet sem! Annyira édesek, imádom őket – erre felnevetett, hiszen elég idiótán nézhettem ki, amint a fülét babusgatom. – De a segítségükkel megtaláltam a gyenge pontodat, mögöttük. A szemeid… Nincs rá szó. Ha mégis találnék, akkor életem végéig sorolhatnám a szinonimákat. Kétségbeejtően nagy hatással vannak rám. Egy pillantásból tudom, hogy mikor vagy mérges, szomorú, boldog, ijedt, huncut vagy szerelmes.
Az utolsó szóra felkapta a fejét, így láthattam, hogy arcán apró könnycseppek folynak végig. Először megijedtem, hogy mi rosszat mondtam, de a később megjelenő mosolya megnyugtatott.
- Tudom, hogy túl sokat pofáztam, amiért bocsánatot kérek. Hiszen ezeket egy szóval is kifejezhettem volna – néztem mélyen a szemébe. Mielőtt kimondtam volna, magához húzott és hosszú csókkal ajándékozott meg, melyben minden érzelem benne volt. Miután elhúzódtunk egymástól, meghatottságtól könnyes szemeit rám emelte.
- Ilyet még soha, senki nem mondott nekem. Én… Én nem tudok mit mondani Harry. Vagyis tudnék, de most valahogy nem jön – elmosolyodtam zavarodottságán. Tovább motyogott volna, ha nem teszem mutatóujjam a tökéletes ajkaira.
- Szeretlek – sikerült. Kimondtam. Kimondtam azt, amit még eddig senkinek. Ez volt az, ami a szívem mélyén volt és most előszedtem. Eddig féltem, hogy majd amikor beleszeretek, itt hagy. De már nem. Tudom, hogy a megfelelő lány rabolta el a szívemet és nem félek odaadni neki.
- Én is szeretlek – tudom, hogy neki is olyan nehéz volt kimondani, mint nekem. Talán még nehezebb. Hiszen már egyszer átverték és ezután nem könnyű újra bízni. Szavakba nem tudom önteni, hogy milyen érzés, hogy ez az ember én lehetek. Érzéseinket egy hosszú, szerelmes csókkal pecsételtük.
- Mit szólnál hozzá, ha a hétvégén elmennénk Holmes Chapel-be? – úgy éreztem, hogy eljött az idő, hogy bemutassam a családomnak. Én már ismerem az övét, de Ő még nem az enyémet. Már sokat meséltem róla és anya párszor felhozta a témát, hogy mikor ismerheti meg, Gemma-ról nem is beszélve. Amikor telefonon beszélünk, mindig az a második kérdése, hogy meddig kell még várnia a találkozásra.
- Mármint a családodhoz? – kérdezte, miközben néhány kósza könnycseppet, ami még arcán csillogott, letörölte. Bólintottam és kíváncsian vártam a válaszát. Szinte biztos vagyok benne, hogy imádni fogja őket és azt már tudom is, hogy ez kölcsönös lesz. Már küldtem nekik képet Ariana-ról és egy közöset is, a válaszuk pedig mindig mosolyt csalt az arcomra. Elbűvölő, gyönyörű, szimpatikus, kedves.
- Rendben. Menjünk – mosolygott és ismét csókolózásba kezdtünk. Annyira örülök, hogy van egy kis szabadságunk. Félreértés ne essék, imádom a rajongókat és a koncerteket is, de jól esik a nyugi és a kikapcsolódás a hosszú hónapok után. Még van egy hét szünet, utána pedig – szeptember 15-én – megyünk Ausztráliába. Szerencsés helyzetben vagyok, mert a barátnőm jönni fog velem. Viszont a fiúkat sajnálom, főleg Zayn-t, mert Perrie Amerikában lesz a Little Mix koncertjei miatt.

Már egy ideje tervezgetem, hogy mit kellene venni Ariana szülinapjára, ami 10-én lesz, azaz pár nap van hátra. Holnap el kell mennem szétnézni és már tudom is, hogy mit és hol fogok venni. A fiúkkal is beszéltem és a bulit mindenki jó ötletnek tartotta. Közös megegyezés alapján a One Direction villában tartjuk. Eleanor, Perrie és a Little Mix tagjai is segítenek a szervezésben, természetesen őket is meghívtuk. Még szerelmem családját is fel kell hívnom, de biztos, hogy jönnek. Ja, meg azzal a hülyével is beszélnem kell. Igen, Lucas-ra gondolok. Nem tudom, hogy most merre lehet, de nem is nagyon érdekel. A lényeg, hogy távol legyen Ariana-tól és akkor nem esik baja.

Délután Ariana elment Eleanor-ral vásárolni, így volt időm egyeztetni mindenkivel. Erika azt mondta, hogy feltétlenül itt lesznek. Lucas-t is sikerült elérnem és sajnos ő is igent mondott. A hangneme persze lekezelő és bunkó volt, de nem lepődtem meg, hiszen maga a srác is egy tapló…

--Lucas--

Az elmúlt időben nem kerestem se Ariana, se pedig a beképzelt Styles társaságát. Ennek egyetlen oka van. Ez a vihar előtti csend. Taylor és én sem nyugodtunk bele ebbe a kapcsolatba és a bosszú még rég nem ért véget. A szülinap pedig pont kapóra jön. Már mindent elterveztünk, ezért vártam is Harry hívását. Természetesen azonnal rávágtam, hogy ott leszek, amitől kicsit elment a kedve. Imádom bosszantani és keresztbe tenni neki. Már a megfelelő ajándékot is megvettem neki és kap egy meglepetés vendéget is. Viszont megegyeztünk a szőkeséggel, hogy engem most nem kever ebbe bele, mert az eset után szüksége lesz rám Liz-nek és nem haragudhat meg rám. Ezzel teljes mértékben tisztában voltam és tudtam, hogy nem szúrhatom el. Az most nem fér bele.

Viszont van valami, ami nem hagy nyugodni. Mostanában ez a Zayn gyerek rám van kattanva. Mármint, elhívott magához egy focimeccsre, majd mi is játszottunk egy lepukkadt téren a barátaival. Nekem ez gyanús. Eddig alig beszéltünk, most meg puszi pajtásokat akar faragni belőlünk? Az nem fog menni. Lehet, hogy ez egy csapda. Mindenesetre oda kell figyelnem rá. Már az is megfordult a fejemben, hogy kémkedik utánam, mert Styles megbízta. Biztos, hogy ő van a dologban. Persze, csak ha jók a sejtéseim. Tartsd nyitva a szemed Lucas!

Sziasztok! Sajnálom, hogy ilyen sokat kellett várni az új részre. Cserébe a következőt még a hétvége folyamán hozni fogom, ami egy nyugis és romantikus résznek ígérkezik.
Remélem, hogy sikerült visszahoznom az izgalmakat egy kicsit.:D
Köszönöm szépen az előző részhez érkezett véleményeket és pipákat! Azt vettem észre, hogy reménykedtek a happy end-ben... Nos, erre még várni kell, hogy mi lesz a vége.:P
Ahogy említettem, a következő részben fontos szerepet játszik a romantika, ezért feltennék nektek egy kérdést, amire NAGYON FONTOS, HOGY VÁLASZOLJATOK!
A KÉRDÉS: LEGYEN-E EGY KICSIT EROTIKUSABB RÉSZ? (Értek ezalatt egy visszafogottabb szexjelenetet.) Erre oldalt lehet szavazni, de kommentben is szívesen fogadom az álláspontokat, akár kicsit kifejtve is.
Már 50-en vagyunk, uramisten!!! Köszönöm, köszönöm! Ezt inkább majd a végére hagyom.:D
Ne tartsátok magatokban a véleményeteket! :D

Puszi:
DestinyB xx

5 megjegyzés:

  1. Váááá imádom gyorsan kövit :)

    VálaszTörlés
  2. Huhh, ez egy nagyon szép rész lett! Csak így tovább és lécci legyen happy end :) Olyan cukik együtt !!!!!!!!!!!!! :) :) <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  3. Oh my Gosh.Ez nagyon szuper rész lett,és Lucas véleményeim szerint egy megszállt ördög.De Ariana és Harry olyan cukik együtt.Ès a kérdésre a válasz.IGEEEN:) :D Nagyon várom a következő részt,és remélem Happy End lesz a vége :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó rész lett. Gyorsan a kövit. És az én részemről is megy az igen a kérdésedre :-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jóóó lett.! Kövit!!:D És iiiiiigen.!:D♥

    VálaszTörlés