2013. július 25., csütörtök

21. fejezet - Csak miattad jöttem át Styles + 3 év

Sziasztok!
Először is sajnálom, hogy ilyen későn hoztam az új részt, de dolgozni voltam. Nem mondom, hogy nagyon jó rész lett, de azért remélem, hogy nektek tetszeni fog.
Ma az idézetet kihagyom és cserébe hoztam egy képet a fiúkról és utólag én is felköszöntöm őket és köszönöm nekik ezt a 3 évet.


Gondolom, láttátok már a Best Song Ever-t. Én imádom és sikerült a rekordot is megdöntenünk! Aki még nem látta volna, annak itt a link a videóhoz: BSE.
A következő részt vasárnap este (remélhetőleg Sebastian Vettel aláírással a kezemben :D) fogom hozni.
Köszönöm az előző részhez az 5 kommentet, nagyon jó volt olvasni az ötleteket. Most fény derül rá, hogy jól gondoltátok-e a lány kilétét. A feliratkozók száma elérte a 26-ot, ezért nagyon-nagyon örültem.:))
Továbbra is várom a véleményeket és a pipákat!:)
Mindenkinek jó olvasást és kellemes hétvégét!!
U.i.: megy valaki a Hungaroringre? Mert akkor lehet, hogy találkozni fogunk :D

DestinyB xx




Szükség volt erre a lépésre, mielőtt egy szorosabb kapocs alakul ki köztük. Vagy elbukjuk, vagy nyerünk. A vesztés szó azonban nem szerepel a szótáramban…

--Harry szemszöge--

Felöltöztem és elfogott az érzés, hogy nincs kedvem semmihez. Így lefeküdtem az ágyra és gondolkoztam. Igen, tudok olyat is. Nem tetszik nekem ez a Lucas gyerek. Van benne valami irritáló és nem hiszem el, hogy ő Ariana legjobb barátja. Fiú és lány között nincs barátság. A másik meg az, hogy ő is férfiból van, gondol egyet és el is csábítja Ariana-t. Amikor megérkezett, nem úgy nézett rá, mint a barátjára, hanem teljesen máshogy. Ezt nem akarom felhozni Ariana előtt, mert akkor megutál, és még csak most kezdünk jóban lenni. Most nem szúrhatom el. Elmélkedésemet megzavarta az ajtó nyílása. Ariana lépett be rajta, még a tegnapi ruhájában.
- Hát te? Nem Lucas-szal folytatsz eszmecserét? – milyen gazdag szókinccsel mondtam. Büszke vagyok magamra.
- Már nem. Elment sétálni. Egy kicsit furcsa volt – az utóbbi mondatát már szinte suttogta, de meghallottam.
- Mert? – én megmondtam, hogy valami nem stimmel vele. Sóhajtott és helyet foglalt mellettem az ágyon. Felültem és ráemeltem a tekintetemet.
- Nem tudom. Csak… mintha nem mondana igazat. Bízok benne, de nem szokott ilyen titokzatos lenni. Az utolsó mondata meg az volt, hogy vigyázz magadra – tanácstalanul nézett rám. Most mit mondjak? Meg kellene nyugtatnom, de közben meg azt érzem, hogy nem véletlenül gyanakszik. Addig nem nyugszok, amíg ki nem derítem, hogy merre volt.
- Figyelj. Szerintem túldramatizálod a helyzetet. Nem volt annak a mondatnak semmi jelentősége. Mármint volt, csak nem olyan, amit te belegondolsz. Én is szoktam ezt mondani anyának vagy Gemmának búcsúzásképp – mosolyogtam, ami úgy tűnik hatott, mert kevésbé volt feszült.
- Köszi, Harry – mondta halkan és az ágyat kezdte nézni.
- Semmi Styles? Haladunk – nevettem és ez átterjedt rá is. – 8 órakor koncert. Nem akarsz átöltözni? Ma nem szól bele Lou, hogy mit vegyél fel.
- Hú, tényleg. Majdnem elfelejtettem. Akkor választok valami normális ruhát – indult volna a bőröndökhöz, de visszahúztam a karjánál fogva. Értetlenül nézett szemeimbe.
- Holnap este lesz egy parti és meg vagyunk hívva. A nagyapám szervezte és örülne, ha eljönnél. Persze, a banda összes tagja jön velünk. Ha akarod, Lucas is jöhet, de partner nélkül nem engednek be senkit sem – az elejét még lágyan mondtam, majd a hangom kissé unalmassá vált. Szerencsére nem vette észre és nagy mosoly ült ki az arcára. Így felfedte gyönyörű, tökéletes, fehér fogait. Jesszus, miket gondolok? De, akkor is szép fogsora van.
- Rendben. Most megyek öltözni. A részleteket még megbeszéljük – felállt és egy kicsit megtorpant és elnevette magát. Kíváncsian vártam, hogy mi okozta jó kedvét. – Ez nagyon hivatalosan hangzott.
Vigyorgott rám és ettől nekem is követnem kellett.
- Megnézem a többieket. Ha gondolod, majd gyere át – bólintott és már a bőröndje aljában kutatott, majd tusolni ment.

Egyik fiút sem találtam meg a szobájában, így lementem a recepcióhoz. Felvilágosítottak, hogy Niall és Liam elmentek kajálni, amin nem lepődtem meg. Mondták, hogy Zayn egy szőke lány társaságában elhagyta a szállodát, aki minden bizonnyal Perrie lehetett. Louis pedig a medencénél van. Gondoltam, hogy meglepem barátomat, de pont akkor jött be az a kretén. Váltanom kellene vele pár szót. Megindultam felé, ő pedig észrevett. Fájdalmasan felsóhajtott, én meg majdnem behúztam neki egyet, de türtőztettem magam.

- Mit akarsz? Mert nem sok kedvem van hozzád – nézett rám félig csukott szemmel.
- Rövid leszek. Ha bántani mered Ariana-t, velem gyűlik meg a bajod. Remélem, hogy érthető voltam – hagytam volna ott, de a nevetése miatt visszafordultam.
- Te hülye vagy? Én? Megbántani? Őt? Ariana a legjobb barátom, szóval ne kavard a szart – mondta fenyegetően.
- Igen, te. Nem kavarok semmit, csak figyelmeztettelek. Amúgy meg holnap lesz egy rendezvény, amire sajnos eljöhetsz. Van egy szabály. Csak olyanok jöhetnek, akiknek van partnerük. Szóval remélem, hogy nem fogsz találni senkit és nem rontod ott a levegőt – faképnél hagytam és a medencéhez mentem Louis-hoz.

--Lucas szemszöge--

Ekkora görényt. Nem hiányzik, hogy Liz fülébe bogarat ültessen, hogy ne bízzon bennem. Viszont ez a parti jól hangzik. Megfelelő alkalom lehet a tervünk első fázisához. Tárcsáztam is a jól ismert számot. Szerencsére hamar felvette.
- Igen? – szólt bele vékony hangján.
- Lucas vagyok. Fejlemények vannak – mosolyodtam el a végére.
- Hallgatlak – szinte magam előtt láttam, ahogy szőke tincseit hátra dobja.
- Holnap este lesz egy parti, amire meghívást kaptam. De csak akkor mehetek, ha viszek magammal valakit – remélem értette a célzást. Feszengve vártam.
- Tudd meg, hogy mikor és hol lesz. A többit majd megbeszéljük. Megyek, rendelek magamnak egy csini partis rucit. Majd hívj – ezzel le is rakta a telefont. Tehát benne van. Remek. Most már csak az időpontot és a helyszínt kell kiderítenem.

Felmentem a szobába és kerestem valami göncöt estére, mert gondolom, hogy Liz engem is elrángat a ficsúrok koncertjére. A nagyja jó fej, de ettől még nincs kedvem a hangjukat hallgatni. Egy szürke pólót, fekete kockás, könyékig feltűrt inget és farmert vettem fel.
Miután kulcsra zártam az ajtót, átmentem Ariana-hoz.

- Szia! – nyitotta ki az ajtót nagy mosollyal az arcán. – Mi szél hozott? Milyen volt a séta?
Na, igen. Most mit mondjak neki? Még soha sem hazudtam neki, kivéve ezt a ”sétát”.
- Jó. Sikerült egy kis rendet tenni a fejemben. Jól áll ez a ruha – dicsértem meg. Tudom, hogy nem szép ilyet mondani, de szívesen letepertem volna. Talán túlságosan is eluralkodott rajtam a birtoklási vágy. De ezzel nem foglalkozhattam, most vannak fontosabb dolgok is.
- Köszönöm. Te is jól összehoztad a ruhákat – nevetett és pont akkor jött be Styles. Grimaszoltam egyet és leültem a fotelba.
- Tom mondta, hogy szóljak, hogy mindjárt indulunk. Arra nem számítottam, hogy ketten lesztek a szobában – mindjárt nekiugrok. Tényleg ennyire bunkó?
- Pedig csak miattad jöttem át Styles – mosolyogtam gúnyosan.
- Fejezzétek már be! Lucas, jössz a koncertre? – pirított ránk Liz és kérdő tekintetével találkoztam. Egy pillanatra ránéztem a göndörre és azt láttam, amire számítottam. Abban reménykedett, hogy nemet mondok. Már csak ezért is megyek.
- Persze – válaszoltam szórakozottan. Styles feje kissé vörös lett, de nem érdekelt.
- Indulnunk kell – préselte ki magából és kiment az ajtón. Liz csak értetlenül nézett rám. Én egy vállrándítással jeleztem, hogy én sem tudok többet. Szerencsére bevette.

Lent még vártunk egy kicsit Zayn-re, majd elindultunk a koncert helyszínére. Két kocsival mentünk, én Liam-mel, Niall-el, Lizzel és sajnos Styles-szal kerültem egy kocsiba. Amikor odaértünk, már ott volt egy pár sikítozó rajongó. Mit szeretnek bennük? Sosem fogom megérteni. Mindegyik villant egy mosolyt és a csajokon már nincs is bugyi. Még van képük azt mondani, hogy nem használják ki a lehetőségeket. Idióták. Viszont ezt nem mondtam ki, mert akkor Liz megharagudna, hiszen szerinte a srácok „aranyosak” és „humorosak”. Hát igen, remélem, őt nem rántják magukkal. Főleg nem Styles.

Mindenki kiszállt és gyorsan befutottunk az arénába, nehogy a rajongók meglássák őket. Amíg átöltöztek, addig Liz körbevezetett és bemutatott a zenekarnak is. Őket talán jobban megkedveltem, mint az öt énekes gyereket.
Hihetetlen, hogy itt mekkora sürgés-forgás van. Mindenki beszél, a fiúk beénekelnek és egymást biztatják, hogy nem lesz semmi baj a koncert alatt. Mondjuk, erre tényleg szükség van. Liz és én csendben figyeljük őket. Majd Styles hirtelen idenézett és megindult felénk.
- Ideges vagyok – beszélt Liz-hez és mélyen sóhajtott. Ekkora egy férget. Csak azért jött ide, hogy engem idegesítsen. Fogadjunk, hogy az előző koncert előtt nem mondta ezt.
- Ne aggódj, nem lesz semmi gond – mosolygott rá kedvesen. Ez az idióta nem elégedett meg ennyivel és magához ölelte a lányt, aki nagyon is fontos volt nekem. Tűrtem és tűrtem. Csalódtam. Azt hittem, hogy Liz majd eltolja magától. Helyette visszaölelt és a fejét ennek a gyökérnek a vállára hajtotta. Styles egy győztes mosolyt küldött felém.
- Jobb lesz, ha mész. A végén még nélküled kezdenek – muszáj volt megölnöm ezt az idilli pillanatot. Azért próbáltam humorosan mondani, nehogy Liz haragudjon rám.
Eltávolodtak egymástól és Styles egy gúnyos vigyort villantott. Visszament a többiekhez és kezdődött a koncert. Liz viszont értetlen tekintettel figyelt engem.
- Mi van? – kérdeztem ártatlanul.
- Ez mégis mire volt jó? – ráncolta össze szemöldökét és várta a magyarázatomat.
- Már túl sokáig ölelkeztetek – rántottam meg a vállam és a színpad felé néztem. Pár pillanatig még rám figyelt, majd ő is inkább a koncertet élvezte.
~~~
Őszintén megmondom, hogy nem volt annyira rossz a műsor, mint gondoltam. Persze, azért nem leszek rajongó, csak elviselem a zenéjüket. Visszaérve a szállodába, Styles elmondta a holnap esti partinak a részleteit. A nagyapja itt lakik Miami-hoz közel, Fort Lauderdale-ben. Még soha nem jártam ott, ezért kíváncsi vagyok. Este 7 órakor kezdődik a vendégek fogadása és 8 órától pedig maga a parti. Styles nagyapja megengedte, hogy a banda tagjai a villájában aludjanak a buli után, nekem pedig foglalt egy elit szállodai szobát. Nem voltam elragadtatva, amiért Liz-től távol leszek, míg ez a majom egy ágyban alszik vele. Holnap délután 4 órakor indulunk kocsival, mert a srácok nem akartak nagy felhajtást. Azt is elmondták, hogy először mindenki egy hotelba fog menni, hogy átöltözzünk. Miután ezeket megtudtam, elnézést kérve kerestem egy nyugodt helyet, ahol senki sem zavar. Azonnal hívtam Taylor-t és elújságoltam neki mindent. A szállodás ügytől ő sem volt elragadtatva, de sikerült elfogadnia a dolgot. Amikor már fél órája azt ecsetelte, hogy őt nem mutatta be Styles a nagyapjának, akkor már azon voltam, hogy a falba verem a fejemet, de nagy nehezen kibírtam. Megbeszéltük, hogy az átöltözés után én elmegyek érte és együtt megyünk a buliba. Szerencsére abban a szállodában lesz, amelyikben nekem foglaltak szobát, szóval nem lesz gond.
Miután mindent egyeztettünk, visszamentem a többiekhez, akik jóízűen nevettek valamin. Nem kérdeztem rá, mert nem különösebben érdekelt. Csendben leültem Liam és Niall közé és néztem ki a fejemből, míg meg nem hallottam Liz hangját.
- Merre voltál Lucas? – tette fel a kérdést, mire minden szempár rám szegeződött.
- Öhm…a holnap esti partnernőmmel beszéltem – végül is nem hazudtam.
- És ki az? – nézett rám Styles egy olyan ”húdenyomorékvagy” pillantással.
- Titok – villantottam meg fogaimat és elmentem lefeküdni.
Megfürödtem és hamar eltettem magam holnapra. Az arcomról nem lehetett levakarni a vigyort, mert már nagyon is vártam a partit. Mindenki meg fog lepődni, főleg Liz és Styles…

2 megjegyzés:

  1. Nagyooon jó!!!!
    Éreztem hogy Taylor lesz az a csaj!

    VálaszTörlés
  2. Alig várom, hogy mi sül ki ebből. Tuti nagy balhé lesz xD

    VálaszTörlés